Gå vidare till innehåll

Gratis Frakt | Betala i efterhand med

Varukorg

Q&A

Vad snällt av dig att försöka kontakta oss! Har du en fråga om ditt paket? Läs då gärna vår FAQ nedan, som består av de vanligaste frågorna. Troligtvis hittar du ett svar här! Vill du inte göra det? Då kan du alltid kontakta oss på info@lycaro.se

1. Var är mitt paket?
Våra paket har en genomsnittlig leveranstid på 4-10 dagar. Därför kommer du alltid att få ditt paket efter en arbetsdag. Är detta inte fallet? Vänligen kontakta oss på info@lycaro.se

2. Det har gått 10 arbetsdagar och jag har fortfarande inte fått mitt paket?
Vi beklagar att detta har hänt... Har du kontrollerat track & trace? Ibland fastnar paket i sorteringscentralen. Vänligen vänta ytterligare 1 dag. Vi ber om ursäkt för besväret, men vi ser att i 95% av dessa fall levereras paketet ändå. Har du väntat 2-3 dagar extra? Kontakta oss så hittar vi en lösning tillsammans.

3. Var hittar jag min track & trace-kod?
Så snart din beställning har skickats får du automatiskt en Track & Trace-kod. Det tar ca 8 timmar innan du får en Track & Trace. Kontrollera också din skräppost, ibland hamnar våra e-postmeddelanden där. Tänk på att det kan ta några dagar innan din Track & Trace blir aktiv.

4. Hur kan jag spåra min beställning?
Du kan spåra din beställning med hjälp av det Track & Trace-nummer som du fick via e-post. Ange spårningsnumret på vår Track & Trace-sida för att se status för din leverans. Du kan göra detta på denna sida.

5. jag är inte nöjd med mitt paket
Vänligen kontakta oss med en förklaring och ett foto/video av problemet så att vi kan hjälpa dig så snart som möjligt.

6. Du hittar inte vad du letar efter?
Har du en fråga eller ett förslag? Jättebra! Har du kollat våra vanliga frågor först?

De flesta frågor har redan besvarats här, så du behöver inte kontakta oss igen! Om du inte hittar svaret på din fråga kan du naturligtvis kontakta oss när som helst.

På grund av att kundtjänsten är överbelastad med e-post kan det ta upp till 24 timmar innan du får ett svar. Tack för ditt tålamod. Vänligen kontakta oss endast via kontaktformuläret nedan om du inte hittar ditt svar ovan.

OBS: Om din fråga gäller en beställning, vänligen ange den e-postadress du använde för att göra din beställning. På så sätt kan vi hjälpa dig snabbare och bättre.

E-post: info@lycaro.se